BBC - Reisverslag uit Rome, Italië van Candea College - WaarBenJij.nu BBC - Reisverslag uit Rome, Italië van Candea College - WaarBenJij.nu

BBC

Door: Joost en Marlies

Blijf op de hoogte en volg Candea College

24 April 2012 | Italië, Rome

Gisteren de BBC wandeling gemaakt, een unieke ervaring voor iedereen om Bernini, Borromini en Caravaggio te leren kennen, wiens werken over heel Rome verspreid staan (dus was het een finke wandeling.)
maar voor we deze wandeling gingengen maken heeft Marlies mij eerst wakker gemaakt om KWART OVER VIJF om met negen bikkels de zonsopgang boven het Forum Romanum te bekijken. helaas liet de zon zich niet zien door de wolken (of door de kleine oogjes)

Gelukkig sloten we de dag toch nog rood als kreeften af.

We hebben de leerlingen platgewalst met tig marmeren beelden, fonteinen en travertijnen kerkgevels en omwikkkeld met kilometers schilderdoek.

Het ijsje was een mooie afkoeler van een warme dag.

De zuilen waren om te knuffelen.
Het snoepje wat macaber.
De coktailbar s avonds bij de Spaanse Trappen (of waren het met al die Nederlandse scholen meer de Nederlandse trappen) ver te zoeken.

Gelukkig was het SGA er om ons van de leerlingen af te helpen. Even rust!

Het snoepje staat los van het appeltaartverhaal.... maar.... is die nu al geweest of moet deze nog komen?!

• 24 April 2012 - 17:44

Lize Wieggers:

Leuke verslagen, vol enthousiasme en gezelligheid! Jammer van de zon die zich niet liet zien, gaan jullie voor de herkansing? ;) Heel veel plezier nog komende dagen!

• 25 April 2012 - 11:31

M&O Vwo-4 Klas:

Om kwart over vijf!!!! Toen lagen wij nog heerlijk te slapen :) Maar ja, nu zitten we te bikkelen op niet werkende laptops om onze M&O cases af te krijgen..... wat een geluk hebben jullie!
    Niemand heeft tijd om verder nog iets te typen want die deadlines......
    Veel plezier nog! En niet te veel ijsjes eten ;)

kusje Annemarie, sema, lynn, Joyce, thomé, lex, Ward, roan, Anne, Pieter, Bas en natuulijk Laurine!:) en niet te vergeten mevrouw van haren!:D

• 25 April 2012 - 18:45

Martina Dijkstra:

ben benieuwd wie er om 5.15 bij waren...? veel plezier nog een paar dagen!

• 25 April 2012 - 19:15

Sophie H:

Hallo allemaal, het is vroeg opstaan maar dan heb je ook wat! Nog heel veel plezier. Speciaal de groetjes voor Joke en natuurlijk voor mevrouw Moust: dankzij haar kunnen wij, V6, nu heerlijk uitslapen!

Candea College

Dit dagboek is een dagelijks verslag van de studiereis die wij in april gaan maken. Ik kan nu al vertellen dat het een unieke ervaring voor het leven is. Allemaal veel plezier met het bekijken van deze site en geniet met ons mee! Otto van Driel Sacha Driessen Marlies Moust

Actief sinds 07 Maart 2008