vertrek - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Candea College - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Candea College - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Candea College

21 April 2012 | Nederland, Arnhem

Hallo allemaal, ook de laatste dingen aan het inpakken? Nog even en we vertrekken. Vanavond Rome By Night! Ik heb er onwijs veel zin in. Even de weersverwachting gecheckt. Ziet er goed uit! Weinig kans op regen en veel zon.

Nu snel nog wat laatste dingen regelen en dan op naar Marlies om haar op te halen. Tot straks Allemaal!

• 21 April 2012 - 08:18

Marlies:

Sommige sites voorspellen wel wat regen, dus kan iemand nog even wat wijn voor de god van het weer, Jupiter, plengen? ;) Dan zijn wij (en later deze week de Iepergangers) tenminste verzekerd van mooi weer!

Maar denk maar zo: ook Rome in de regen heeft zo z'n charmes!

• 21 April 2012 - 17:50

Wilmie Verdijk:

Marlies,
    Natuurlijke zullen jou ook volgen. Heel graag zelfs!
    De reis was goed verlopen? En ik hoop dat jullie in Rome beter weer hebben dan hier bij ons. Vanmiddag een hele pak hagel! Maar bij jullie en bij pap schijnt de zon dus, hoop ik!
    Een hele fijne en leerzame reis voor iedereen. Succes hè.

Groetjes en tot een volgende keer!

• 21 April 2012 - 18:45

Nel Wagemans:

Hoi Marlies,

Ik zal vanavond wat wijn aan Jupiter offeren, dan hebben jullie hopelijk mooi weer. Een hele leuke studiereis in Rome voor allemaal en voor jou ook nog een leuke vakantie er achteraan.
    Groetjes en geniet ervan, Nel

• 21 April 2012 - 19:27

Linda Van Haren:

20 graden zou ik het voor doen! Net geen smeltende ijsjes, af en toe de kans om je Rome trui aan te trekken, geen zwetende tieners, lekker koel snachts om te slapen..... jaloers.... mwah, misschien een beetje ;) Veel plezier!

• 21 April 2012 - 21:16

Timo:

En mocht het morgen ijsjesweer zijn, dan weet ik nog een tent bij de Spaanse trappen waar ze ijs verkopen xD
    Heel veel plezier!

• 21 April 2012 - 22:35

Gerrie:

Wat een prachtige kaart trouwens bij dit verslag!
    Zo raak je de weg nooit kwijt in Rome!! En weet je alle mooie plekken te vinden....of toch niet?
    Geniet er met z'n allen van!
    Heel veel groetjes ook van Lex

• 22 April 2012 - 04:37

M Ter Horst-Groen:

De (eerste) vliegreis zit erop. Jullie hebben er vast van genoten. Zo dadalijk lekker aan t ontbijt en dan op ontdekkingstocht door Rome. Wij wensen jullie allen heel veel plezier!

• 22 April 2012 - 05:44

Otto Van Driel:

Buongiorno, come stai. De eerste zijn misschien al wakker en gaan zo aan het Italiaanse ontbijt. Ik geniet met jullie mee en wat een vooruitzicht, een hele week in Rome! Vandaag de eerste wandeldag enjoy enjoy!!

• 22 April 2012 - 07:21

Martina Dijkstra:

de eerste nacht zit erop. Het weer voor vandaag in Rome lijkt redelijk... 18 graden, beeetje regen... (40%) In Nederland is dat 12 graden en 90%! Heel veel plezier vandaag!

• 22 April 2012 - 11:02

Tiny:

Hoi Marlies,
    Leuk om jou/jullie ook te volgen :-) Het wordt nog `n echte rage hier! Veel plezier en ik hoop voor jullie dat `t beter weer is dan hier! Groetjes van ons allemaal

• 22 April 2012 - 16:28

Oma Annemarie :

Wat leuk `n reis te kunnen maken met medestudenten maar ook als oma hierop te kunnen reageren! Wij hopen dat het voor jullie allemaal `n onvergetelijke reis mag worden.Jullie zullen genieten van vele mooie dingen Heel veel plezier en we zullen duimen voor heel veel zon.

• 23 April 2012 - 06:24

Sabine:

Hmmmm, Trastervere, zeker ook bekijken...beter eten onwijs lekkere pizza en foccacia. De Engelenburg bij nacht, dan zie ik zo de griezel uit het boek 'Het Bernini mysterie'. Geniet van de dagen, ik ben benieuwd hoe jullie Rome vinden.
    gr
    Sabine van der Zanden